På Tjörn.

I går efter skolan följde jag med Linda hem , som bor utanför Göteborg på Tjörn. 
Vi tog hennes moterbåt och åkte ut till Björnholmen och köpte glass. Det var så himla vacker där och solen lyste.
Och vi satt bara och njöt. När vi skulle åka hem igen så hade Linda sagt åt mig att slänga i ankarett , men när vi skulle ta upp det igen så märka vi att det hade fastnat och då kom Linda på att man inte alls skulle slänga i det , så där stod vi nog i 10 min och kämpade för att få upp den. Men som tur var kom Lindas pappas kusin som fick hoppa i och ta loss det. Hahah så vi fick oss ett gott skratt där! När vi kom hem lagade vi tacos och 
tittade på film för att invänta utgång i Sturesund (eller något) det var verkligen jätte roligt att gå ut någon annans stans, men eftersom det var Tjörn runt (en seglinstävling) så var där jätte
mycket folk, men det var super skoj! Tack Linda för en mysig kväll!

så himla mysigt

Jag hade verkligen velat ha ett sommar hus här!

in mot hamnen!

Linda hjärtat !

Hamnkiosken!

nått av det vackraste jag sätt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så vackert... så mysigt & roligt ni haft det på en och samma gång.



Tjejer alltså tänker säkert många nu gällande ankaret... tur att "räddaren i nöden" kom till er undsättning.

2009-08-15 @ 18:49:31
Postat av: Morfar och Kerstin

Jaha,du Frida, då har du kastat ankare för första gången,det låter ju nästan som det kan bli fler gånger. Köp sommarhus däruppe, så tar vi båten upp och hälsar på dej.Du verkar att trivas med det mesta just nu--härligt, Kramar till dej från oss

2009-08-16 @ 18:31:01
Postat av: Moster

Så flitig du är på att skriva. Det är inte lätt att hinna med att följa allt och testa alla drinkarna, hehe. Kul att du trivs och verkar ha roligt. kram

2009-08-16 @ 22:19:56
Postat av: Mormor och Allan

Vilken fin helg du haft på Tjörn, men jag har en fråga.Du som är en hejare i vattnet, varför hoppade inte du i? Många kramar från Skåne.

2009-08-17 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0