Helgen!

Idag har jag bott här i en vecka och det känns som igår jag kom hit
tiden går så himla snabbt här upp. Men det är nog för att jag trivs så bra här
helt underbara människor man bor med! 
Jag har dock inte gjort så mycket under helgen. Bjöd in mej hos Chrilli igen igår
för att se TFF-MFF , bra jobbat Malmö !
Efter det blev det mat och Merley and I och jag kan ju inte säga mer än att jag 
grät och saknar min underbara Wallander! 
Idag kände jag för att vara lite själv så jag tog en promenad på staden i regnet.
Och ja det regnar alltid i Göteborg. 
Annars hade det inte hänt så mycket mer därför inte någon uppdatering!
men nu e det en nya vecka med nya kunskaper!

Jag måste bara berätta om min extremt konstiga dröm i natt och ni som känner 
mej vet att jag drömmer dem mest konstiga drömmarna men i natt tog det nog priset!

Jag drömde att mamma tvingade mig att gå med i Jehovsvittne, alla skulle ha röda tröjer.
Jag var helt förtvivlad så jag fick sätta mej i en bilkö för att komma undan, men varje gång hittade dem
mig och tog mig tillbaka till denna enormt stora sal med folk i röda tröjer..

haha tur var det bara en dröm !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du Frida, nattens dröm tar nog priset hitintills.



Hoppas du får en rolig vecka med nya utmaningar bakom bardisken!



Kramizar



Ps. Nu är det bara 6 veckor tills du kommer hem :-)

2009-08-09 @ 23:23:49
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Mormor

Fick du nya pengar insatta på kontot? Jehovas brukar ju få dom från himlen sägs det. Vilken tur att det bara var en dröm.

2009-08-13 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0