Liseberg

I går efter skolan , tog jag spårvagnen till Liseberg och mötte upp Tobbe ( en kompis från malmö) och hans kompis Hampus
dem hade åkt upp överdan för att gå på Liseberg så jag passade på att träffa dem! Egentligen var det meningen att Linda från klassen skulle med , men hon orkade inte så jag fick åka själv!. 
Haha men vi hade jätte roligt ändå och det var skönt att höra skånska igen.
Men samtidigt fick jag lite hem längtan , men det gick snabbt över när jag kom hem igen och träffade tjejerna!.
Det var lite skönt faktiskt att komma ifrån alla drinkar och sprit för en stund , så man fick nya krafter igen!

Men nu ska jag sova, God natt alla!






Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas att du fick en lugn natt, och att du vaknade till en ny spännande dag.

Kramar

2009-08-14 @ 13:57:53
Postat av: Mamma

Hoppas att du hade en trevlig kväll med killarna!

2009-08-15 @ 18:32:34
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0