Mitt nya liv i 4 - 7 veckor.

Detta är mitt nya hem här ska jag bo i fyra veckor. Jag bor på skolan tillsammans  med 
5 andra tjejer, Michaela och Nelly som gick kursen innan oss men som bor kvar pga att
dem gör sin praktik här , (Dock ingen bild på Nelly för hon är på praktiken men det kommer ).
Men dem andra två tjejerna Camilla och Maria gå jag tillsammans med.

Killarna som bor här dem bor i dörren brevid. Dem är bara tre i sin lägenhet men Fredrik bor
för tillfället själv för dem andra två killarna har inte kommit ner än.

Så nu vet ni lite hur jag bor !  

 
Mitt sovrum.
Köket.. 

 
Våran arbetsplats.
Rumskompis, Michaela  


Rumskompis , Camilla.



Rumskompis Maria.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat... vad roligt det skall bli att ta del av din utbildningstid.



Kära/söta töser bor du oxå ihop med ser jag :-)

Bilder på killarna kommer när de alla 3 är samlade kan jag tro.



Kramizar

2009-08-03 @ 22:25:43
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0