Ölprovning och drinktävling.

I tisdags fick vi smaka på olika ölsorter , och det var inte speciellt gått eftersom jag inte tycker öl
är något speciellt gått, men jag smakade iallafall på dem flesta. Haha jag kom och tänka på dej
pappa när jag provade ölen och du hade verkligen tyckt om att vara med denna dag!

Onsdag och torsdag hände det inte något speciellt, men i fredags var det dags för våran drinktävling.
Alla i gruppen skulle göra varsin drink och sedan skulle vi rösta på vilken vi tyckte var godast.
Min kom faktiskt tvåa! Den innehöll 2cl Pisang Lime, 2 cl Sourz Blackcurrant  och 2-3 cl sprite skakas hälls
upp i ett stort cocktailglas sockerkant och banansyrup i botten av glasset! Super god!
men tyvärr så kunde jag inte ta någon bra bild  eftersom jag hade glömt att ladda kameran!
Denna dag hade vi även vårat veckoprov som ännu en gång gick bra! Så nu är det bara 
slutprovet på måndag! 

Kommentarer
Postat av: Mormor

GRATTIS till andra-platsen i tävlingen. Du verkar till att kunna det här med kreativitet.Kram.

2009-08-23 @ 09:47:47
Postat av: Mamma

Roligt att det går så bra för dig. Stort LYCKA TILL imorgon... vi håller alla tassar & tummar för dig!



Puss & Kram

2009-08-24 @ 00:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0