Sista skoldagen.

Slut provet gick hur bra som helst !:) och även den praktiska delen likaså!
Så nu är det bara praktiken kvar och sedan är jag bartender på riktigt.!!
Vi hade som sagt avslutningsfest igår kväll och det var bland det roligaste jag
gjort i mitt liv. Det var ungefär 150 personer här och stämningen var helt underbar.
Jag tog hur mycket bilder som helst men tyvärr har nog min kamera blivit stulen
för jag kan inte hitta den någon stans , där av blir det inga bilder!
Men vi hade hur roligt som helst och allt gick hur bra som helst , vi 5 st som jobbade ,
Blend var tvungen att åka hem, Linda likaså och Ranin och Hadi  med så vi var inte så många kvar
men vi lyckades få ihop 650 kr i dricks som vi sedan delade på!
Som sagt det var en väldigt lyckad kväll med massor roliga folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0