Skulle jag haft en bror , skulle han varit som Christoffer!

En bra sak när man bor utan mamma och pappa är att man har Christoffer här! 
I går fick jag för mig att det var Trelleborg - Malmö så jag skickade ett sms till Christoffer
och frågade om jag kunde se den hos honom , eftersom ingen här är intresserad av fotboll.
Fick till baka ett sms där det stod Självklart!.. Men sedan kom jag på att det inte var förrens på
lördag så jag skickade tillbaka och frågade om jag fick komma på middag istället!
Och självklart! Och det bästa av allt var att han bjöd mej på kyckling sallad ! 
Och han är verkligen som en storebror , tack Christoffer !



Kommentarer
Postat av: Nisse

Christoffer är en bra påg. Synd att han håller på fel fotbollslag.

2009-08-07 @ 16:21:52
Postat av: Mamma

Du har det bra du hjärtat!



Har du riktig tur så får du komma tillbaka till Christoffer igen då imorgon :-)



Kramizar

2009-08-07 @ 16:47:58
Postat av: Mormor och Allan

En sådan toppentjej som du går hem överallt.Hoppas att det löser sig med MFF-TFF derbyt.

Kramar Mormor o Allan.

2009-08-08 @ 14:48:37
Postat av: Syster.

Fin Chrilli är, som tar hand om dej.

2009-08-08 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0